Akhir zaman: Keluarnya Dajjal

24 01 2009

Ada riwayat Muslim yang diterima dari Fatimah binti Qais mengatakan: “Saya telah mendengar muazzin Rasulullah s.a.w memanggil untuk solat. Saya pun pergi ke masjid dan solat bersama Rasulullah s.a.w. Selesai solat, Rasulullah s.a.w naik ke atas mimbar. Nampak semacam bergurau Baginda tertawa dan berkata:

“Jangan ada yang bergerak. Hendaklah semua duduk di atas sajadahnya.” Kemudian berkata: “Tahukah kamu mengapa aku memerintahkan kamu jangan ada yang pulang?”

Kami menjawab:

“Allah dan Rasul-Nya yang lebih tahu.”

 

Read the rest of this entry »

Advertisements




Gaza: ‘I watched an Israeli soldier shoot dead my two little girls’

23 01 2009

By Donald Macintyre in Jabalya

 

Grieving Palestinian father says children were killed after family obeyed order from troops to leave Gaza home. He added: “We are not Hamas. My children were not Hamas. And if they were going to shoot anyone it should have been me.” He added: “I want the international community and the International Red Cross to ask Israel why it has done this to us. They talk about democracy but is it democracy to kill children? What did the kids do to them? What did my house do to them? They destroyed my life?

A Palestinian father saw two of his young daughters shot dead and another critically injured by an Israeli soldier who emerged from a stationary tank and opened fire as the family obeyed an order from the Israeli forces to leave their home.

Khaled Abed Rabbo said Amal, aged two and Suad, seven, were killed by fire from the soldier’s semi-automatic rifle. His third daughter, Samer, four, has been evacuated to intensive care in a Belgian hospital after suffering critical spinal injuries which he said were inflicted in the attack early in Israel’s ground offensive.

 

Read the rest of this entry »





Documentary: War on Gaza

18 01 2009

This video describes about war on Gaza.. 

 





The Parallel Nazi and Palestinian Photos (part 1)

16 01 2009

Photos By Danny Downey

THE GRANDCHILDREN OF HOLOCAUST SURVIVORS FROM WORLD WAR II ARE DOING TO THE PALESTINIANS EXACTLY WHAT WAS DONE TO THEM BY NAZI GERMANY

Compare the photos on the left from the Nazi regime to the photos on the right from the Israeli regime in Palestine. Please forward. Susan.The Israeli ‘Public Information Directorate’ says it is winning the ‘War of the Words’ in the media by planting and repeating key messages in the world press and using mo dern propaganda methods to ensure that they are accepted as the unquestionable consensus in public opinion.

 

 

Read the rest of this entry »





Kempen boikot Israel

15 01 2009

boycott-israel

Kempen boikot barangan israel ni aku rasa dah mula sejak dulu lagi, tapi sejak zionis keparat ni mula serang Gaza secara besar-besaran sejak akhir tahun lalu kempen ni dah mula semula, malah lebih daripada biasa.. Aku sokong kempen boikot israel ni 100%!

Tapi aku lihat masyarakat yang beragama Islam di Malaysia khususnya tempat aku tinggal ni memang tak nampak pun kesatuannya berkenaan dengan subjek ini. Aku bagi contoh la bagi senang sikit nak faham.. kita tengok je restoran makanan segera yang hangat dikunjungi umat Islam khususnya cam macdonald, pizza hut dan kfc memang tak ada surutnya pelanggan diaorang.. sentiasa penuh je. Aku dulu pun sama gak cam diaorang, jahil tak tahu dan memang tak ambik tau pun benda-benda cam ni.. tapi sejak aku ambik tau, aku pun dah naik muak. Tapi yang aku heran ni, walaupun kempen boikot ni boleh dikatakan dibuat/disebarkan secara meluas, senarionya masih gak sama je.. tak berubah pun. Dia orang tak tahu ke atau saja tak nak peduli???

Bagi aku la, ini menunjukkan bahawa masyarakat Islam tak kira tempat mana sekalipun pada zaman sekarang ni tak ada kesatuan (tak ada kerjasama/tolong-menolong sesama Islam). Masing-masing buat hal sendiri je, tak ambil hal langsung pun ada gak! Apa dah jadi ni? Macamana nak berjaya? Kalau takat mulut je kutuk israel tapi perbuatan sebenarnya menyokong yahudi. Hampeh! Hancus! heeiii… Kalau kita tak beli produk-produk yang diboikot ni tak apa, masih boleh beli lagi produk-produk lain dipasaran yang lebih baik lagi halal, tak matinya kita kalau boikot pun. 





Day 19 of Israeli War On Gaza

15 01 2009

Informative Report on Gaza War: Death toll 1015, wounded 4800

By: Sameh A. Habeeb:
A Photojournalist, Humanitarian & Peace Activist in Gaza Strip.

Dear Editors, Journalists and Friends,
“Israeli Report: 27 Israelis killed by Palestinian rockets from 2005 till now”
Meanwhile, more than a thousand Palestinians killed in 19 days by Israeli deadly rockets!

” Israeli MP and Leader: Afghdor Liberman says that “Gaza has to be erased from the Map by Nuclear bombs like what Americans used in Heroshima and Nagazaki.”

Israeli military operation is still increasingly killing more Palestinians mostly civilians. The victims are in contrary of the announced aim of targeting militants. Around 490 of the victims are children while 160 are women. Israeli Artillery intensified the shelling scale leaving more victims and destruction.
This is a new report for the 19th day of Gaza War and the outcomes of Israeli invasion. For more reporting, breaking news, interviews and accounts in Gaza, you could reach me on my contact info below. Please try both numbers below because there is a big problem in communication resulted in Israeli power cuts.
I’m available 24 hours for media coverage in occupied Gaza. You could reach me any time in my house. welcome to call me on this number in the night: Landline: 0097282802825

PLEASE: FORWARD THIS EMAIL IN SIPPORT OF THE OTHER SIDE OF THE STORY!

Read the rest of this entry »





Gazan speaks of life under israeli fire

15 01 2009